maanantai 11. elokuuta 2014 | 19.17

Kuka? Mitä? Häh?

Tää ensimmäisten postausten kirjottamisen ylitsepääsemätön hankaluus yllätti mut taas. Täähän kun ei mun ensimmäinen blogi ole, joten en tätäkään ihan ensimmäistä kertaa kirjottele. On vaan tosi vaikee keksiä mitä sitä pitäis kertoo ihmisille, jotka ei susta tiedä yhtikäs mitään.

Sivupalkista jo sen verran selviääkin, että nimeltäni mä olen Johanna, 16 vuotias ja että aijon syksyllä 2014 suunnata nokkani Atlantin toiselle puolelle noin kymmeneksi kuukaudeksi. Tarkempia tietoja en vielä oo ennättäny saamaan ja pikkunen paniikki alkaa hiljalleen nousta. Mä en varsinaisesti harrasta mitään, vaan täytän mun vapaa-ajan lähinnä elokuvien/sarjojen kattomisella (lue: netflix), musiikilla ja satunnaisella lenkeilyllä sekä valokuvaamisella. Seuraan innokkaasti jääkiekkoa ja luen John Greenin kirjoja. Tykkään syödä kovasti ja paljon, ja keittiössä häärääminen on kans tosi mielekästä puuhaa. Mä rakastan matkustelua ja uusien paikkojen tutkimista, lämmintä säätä ja auringonvaloa. Oon aika tympee ihminen kaamoksen aikaan, enkä juuri nauti ulkona olosta.


Mun blogi tulee sisältämään kaikennäköstä vaihtarielämään liittyvää niin täällä Suomen, kun sitten Ameriikankin puolella, mahdollisimman runsaasti valokuvamateriaalilla maustettuna.
Toivon että hyppäät mukaan seuraamaan kuinka tää pieni tytöntyllerö selviääkään kaikista eteen heitettävistä haasteista ja oppii elämään ilman vanhempien auttavaa kättä!
Kaikennäkönen kritiikki ja postausehdotukset tms. kommentit on tottakai aina tervetulleita! (: 

Kuvat: Berliini 7/2014 ja 01/2014

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä